reede, 30. mai 2014

Filmisoovitus: The Other Woman (Kättemaks kõrgetel kontsadel)

Olen vist selle postitusega küll liialt hiljaks jäänud, ent teen selle siiski ära! Ehk leidub veel keegi, kes pole kinno seda filmi vaatama jõudnud.

Minu üks viimase aja mõnusamaid, naerurohkemaid ja meeleolukamaid kinoskäike oli filmi "The Other Woman" ehk eesti tõlkegeeniuste mõisteis "Kättemaks kõrgetel kontsadel" vaatamine.

Oh! Ma pole ammu niii palju naernud. Tõeliselt hea film! Ja see on uskumatu, kui hea saab välja näha ning millises vormis olla, üks 42-aastane naine. Siinkohal räägin siis Cameron Diaz'ist.

Tegemist oli sellise mõnusalt naerutava ajaviite-filmiga, kus ise eriti kaasa mõtlema ei pea. Samuti oli filmis ka kihvt puänt.

Julgen soovitada kõigile, kellele meeldivad komöödiad. Ja mitte need "jalaga perse" naljade stiilis komöödiad.

PS! Kui olete Solaris Kino külastajad (MINU LEMMIK KINO!), siis ärge kartke osta pileteid Solaris Kino saalides nendesse ridadesse, mis on üldridadest eraldi. Seal on täiega mõnus istuda! Privaatne ja ruumirohke. Nagu kodus vaataks kino :) Pärast seda, kui ma esimest korda seal ridades istusin, ei kipu enam sinna massi sekka küll tagasi. Seal eraldi istuda on hea - keegi ei naera sulle kuklasse, keegi ei lõgista su tooliga, keegi ei kolista selja taga taaraga, räägi telefoniga või lobise kõrvalistujaga. Ausalt! Proovige!




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar