kolmapäev, 9. juuli 2014

Mis toimub, jalgpalli MM?

Käimasolev jalgpalli MM on pakkunud ikka liialt palju ootamatuid ning uskumatuid hetki.. Alustades ühest esimesest mängust (täpsemalt finaalturniiri 3. mängust), kus vastamisi olid Holland ja tiitlikaitsja Hispaania ning Holland purustas Hispaania löödud 5 (!!!) väravaga ning juba sellest mängust marssis Holland sirge seljaga edasi play-off mängudesse. See mäng oli minu jaoks absoluutselt uskumatu. Ma ei väsinud kodus teleka ees korrutamast: "Mis toimub??" Muidugi on uskumatuid hetki vahepeal veel jagunud - Saksamaa 4:0 Portugali mäng, mis oli ka üpris uskumatu vaatepilt.. Siis hetked, mida on pakkunud Tšiili ja Austraalia koondised ning mitmedki teised suurüllatajad ja muidugi, väravavahid! Johhaidii, mis mängu on teinud sel aastal väravavahid! Ja minu mees, David Villa, kelle Vicente Del Bosque otsustas ka Hispaania viimaseks mänguks väljakule mängima lasta. Samuti olen õnnelik selle üle, et Hispaania ja Portugal said pärast alagrupiturniire lahkuda kodu poole sirgete selgadega - üks võitis mängu Austraalia vastu 3:0 ning teine võitis Ghana koondise 2:1. Küll aga tipnes minu jaoks juba küllalt halbu üllatusi pakkunud MM, eilse Saksamaa-Brasiilia mänguga, kus Brasiilia kaotas Saksa koondise dopenitele 7:1. Pärast 5. väravat oli olukord minu jaoks juba absoluutselt tragikoomiline ning ma muutusin apaatseks. No enam hullemaks minna ei saa! Well, sai... Mäng lõppes 7:1 kaotusega ja mul olid sõnad otsas. Vähe sellest, et mul on kirjeldamatult kahju Neymarist, kes sai nii rängalt vigastada. Aga pole maailma jalgpallis koondist, keda ma rohkem jälestaks, kui seda on Saksamaa ning see, et nad on nüüd finaalis.. Oh, mul ei jagu ausalt sõnu. Küll aga olen ma kindel, et nende teiseks vastaseks saab finaalis olema Holland ning siinkohal hoian pöidlaid ja sõrmi ja varbaid just nimelt Hollandile (kes on sellel turniiril näidanud uskumatult head mängu, minu väga suureks üllatuseks!) - et nad suudaksid Saksamaale koti väga-väga sügavale pähe tõmmata! Sest kui suudeti alistada valitsev maailmameister  ning 2-kordne Euroopa meister 5:1 tulemusega, siis loodan siiralt, et sakslastest lihtsalt jalutatakse üle.

Robin Van Persie 1. värav mängus Hispaania vastu. Ilus oli, ilus, ma ütlen.
David Villa imekaunis värav mängus Austraalia vastu
Olen korduvalt pidanud mainima, et enne turniiri algust hoidsin 100% pöialt Hispaaniale ning Portugalile ja Hollandist ei arvanud midagi, aga pärast Hollandi ilusaid sooritusi loodan siiralt, et sel aastal on nende aasta ning võidetakse see MM-karikas lõpuks ära. Et jumala eest ei antaks seda võitu Saksamaale. Niiet go peatreener Van Gaal, Van Persie, Robben, Schneider ja teised! 

Go, poisid! Otse maailmakarika võiduni!
Aga kokkuvõtteks - see on tõepoolest uskumatu, mis sel aastal jalgpallis toimunud on. Alustades Meistrite Liiga mängudest (lõpetades selle finaaliga) ning jalgpalli MM - võin vast väita, et ükski jalkafänn poleks enne turniiri algust uskunud, et nende silmad selliste sündmuste tunnistajateks saavad olema. Ilmselt ei jagu kellelgi tänaseks päevaks enam suuri sõnu MM'i kohta, seda siis nii heas kui halvas mõttes. 

Meistrite Liiga finaali võitnud Madridi Real. Hala, Madrid!
Aga just sellepärast me jalgpalli armastamegi, et see nii ootamatusi täis võib olla! Nagu ütles eile kuskil keegi tark mees (või naine): "Kui teistel spordialadel oleks tekkinud selline olukord, oleks poole pealt valge rätt maha visatud ning alla antud, aga jalgpall ongi just seetõttu imeline, et siin alla ei anta ning võideldakse sirgete selgadega kuni lõpuni." 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar