reede, 23. jaanuar 2015

Detailid kodust

Kolisin detsembri keskel uude koju, otseloomulikult koos Nálakesega. Vaikselt hakkab siin korteris kõik võtma sellist ilmet, nagu mulle meeldiks. Täna tulin ka mõttele pildistada üles mõned pisikesed (või natuke suuremad) detailid kodust.

Mõned blogipostituste ideed tiksuvad veel peas :) Loodan, et järgmist postitust Te paar kuud ootama ei pea! (ups..)

Pole ühtki korda, kui ma Mustri sisustuspoes ei käiks suu ammuli ringi. Eilegi sattusin sinna ning ei saanud taaskord mõnd silti endaga koju kaasa toomata jätta. Ülejäänud sildikesi, mis Mustrist pärinevad, näete allpool. Lisaks olen ka suur JOIKi küünalde fänn :)
Prismast leidsin ühel ilusal päeval sellise vahva lillepoti! Kuna Nalake oli empsi kingitud rahapuuga (taim) üks-null teinud, siis pidin soetama nii poti, kui ka selle sisse uue taime. See vahva kalender on aga üheks soolaleivakingituseks saadud. Mulle ta väga meeldib, aga pidevalt unustan kuupäeva muutmise ära.
Need 2 magnetit on mu suured lemmikud ning iga kord kui ma neid vaatan, kahetsen, et tol reisil, kust need soetasin, rohkem ei ostnud neid iii-me-vahvaid magneteid. Pärinevad need Hiiumaalt - Kõpu tuletorni suveniiripoekesest.
"Kitchen rules" tahvel saabus teiste hulgas minuga koju samuti Mustri poest. Selle kõrval olev pisike hall kandik aga pärineb Bauhofist, maksis ta vaid napid 2€ ning selle soetamise idee sain eelmisel kevadel kusagilt blogist. Olen nende kandikute soetamise üle väga õnnelik, sest need on multifunktsionaalsed - serveerimiseks, (nips)asjade hoidmiseks jm-ks.
Ka see tahvel pärineb Mustrist ning ripub minu voodipeatsi küljes :)
Voodi on mu lemmikkoht terves maailmas! Siin pildil näete muuhulgas ka eBayst pärinevat valguspallide ketti, mille ostu üle ma jällegi väga õnnelik olen - annab mõnusa hubase valguse magamistuppa. Silmaklapid sain jõuludel kingituseks - olen nende üle nii õnnelik, sest nendega on super magada, kui magamistoas ei eksisteeri pimendavat rulood!
Need maitseainepurgid valmistasin eelmisel kevadel. Kuna absoluutselt jälesta(si)n Santa Maria jms maitseainepurke, pidin miskit ise välja mõtlema. Purgid pärinevad Prismast, tk oli ~1€, sildid meisterdasin peale mingist suvalisest kasutatud pakkepaberist ja nöör on ostetud Tiimarist. Lisaks ka jälle see vahva kandik! :)
Otsustasin oma suslikule kassimuru kasvama panna. Ostsin selle jaoks eriti cooli poti. See hull muidugi mu püüdlustest suuremat lugu ei pea, sest käib ja kakub sealt pidevalt mulda välja ja mina siis koristagu seda. Aga nagu näete, pisikesed rohututid juba pistavad pead mulla alt välja :) Kõrvalolevad 2 klaasist teeküünla-alust soetasin taaskord Prismast, ~2€ tükk. PS! Olen ikka ja jälle oma sõbrantsidele rääkinud seda pisikest avalikku saladust ja ei väsi seda kordamast - Prismade, Rimide, Konsumite jms-de poodide koduosakondadest võib leida absoluutselt geniaalset kodusisustusnänni! 
Kohvipurk pärineb Prismast ja teekarp Konsumist. Mõlemad on ostetud naeruväärse hinna eest. Küünlajalad leidsid aga tee minu koju JYSKist. 
Bassikõlar seisis nii tühjana.. Otsustasin ruumi kuidagi ära kasutada :) "5 rules to life a happy life" on tehtud kunagi ammu ise, küünlajalad pärinevad olematu hinna eest JYSKist. 
See valguskauss või ma ei teagi, kuidas seda nimetada, on mu üks lemmikasju terves korteris. Tehtud on see vanasse "akvaariumisse". Põhjas on seal siis JYSKist ostetud mingid kaunistuspudinad (beezid ja punased) ja peal on lambid. 2 patareitoitel ~1m lambiketti. Valguskauss annab õhtuti megaõdusat valgust ja lisaks on saanud kiita ka paljude külaliste käest :) Selle kohta, kust idee kunagi pätsasin, ma adekvaatset infot anda ei oska. Kahjuks. 
Kommipurgi kinkis mulle mu vahva sõbrants jõuludeks :) Küünlaalused pärinevad aga IKEAst. 
Sildi tegin kunagi eelmisesse korterisse. Aga olen seda endaga ikka kaasa tassinud. Mulle see meeldib  :) Nüüd see tervitab ja saadab mu külalisi ära. PS! Kellel kirja desifreerimisega raskusi, siis lubage, loen ette: "Kodu ilma kassita on lihtsalt maja!"
Seegi vahva sõnumiga tahvel pärineb Mustri poest. 
Kuna nagu Te ehk juba aru olete saanud, siis kass on minu kodus see nr 1 A&O. Ka tema söögikoht on sellele vastav - nimetähed ja 4 kausikest (mis kõik küll pildi tegemise hetkel pesus). Roosas suures purgis on Nala krõbinad. 

Olge muhedad!
Peatse kohtumiseni!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar