esmaspäev, 9. veebruar 2015

Uus lemmik! Dove šampoonid & palsamid

Hei sõbrad!


Täna kirjutan Teile täitsa uutsorti teemal, vähemasti siin blogis uutsorti! Nimelt - minu uutest lemmikutest - Dove šampoonidest ja palsamitest. Tegemist on siis Dove Oxygen Moisture ning Dove Pure Care Dry Oil sarja šampooni ja palsamiga. I just love it! Olen alati olnud toidupoe-šampoonide kasutaja. Sest minu arvates on nad alati oma töö ideaalselt ära teinud. Möödunud suvel näiteks ostsin I.L.U-st ka NAKi šampooni ja palsami, mis mõlemad olid sellised okeid, ent ma ei arvanud neist suurt midagi. Igaljuhul eriliemad, kui mis tahes Loreali, Elvitali vms juuksehooldusvahendid, nad küll polnud. Mõnda aega tagasi aga sattusin toidupoes nägema neid Dove tooteid, ja ausalt, esialgu rändasid need mu ostukorvi pelgalt teistsuguse välimuse tõttu (+ olin juba tüdinenud Garnieride, Elvitalide jms šampoonide-palsamite lõhnast) ning lootsin avastada midagi uut. Well, avastasingi! Kõigepealt soetasin ma endale Pure Care Dry Oil sarja tooted ning hiljem läksin Oxygen Moisture'i järgi. Mõlemad on superhea lõhnaga! Ja nad teevad lihtsalt imetabast tööd juuste puhtaks pesemisel! Kui varem oli minu jaoks normaalne see, et pidin VÄHEMALT üle päeva juukseid pesema, sest nad lihtsalt muutusid nii kiirelt mustaks, siis nüüd võiksin vabalt 3-4 päeva ilma pead pesemata olla ja juuksed on ikka pehmed ning üldse mitte rasvased. Jah! Lisaks - nad muudavad juuksed nii pehmeks ja siledaks ja mõnusaks. Oxygen Moisture sarja puhul ostsin lisaks šampoonile ja palsamile ka juuksejuuri tõstva seerumi, mida tuleb piserdada rätikkuivadesse juustesse. Ka see teeb oma tööd superhästi, juuksed on juure kohalt tõesti kohevamad. Kas ma juba mainisin, et kõik need tooted lõhnavad niiii hästi?? Ma olen selline lõhnafriik, et kole ja nende lõhna ma tõesti armastan!

Ma kahjuks täpselt ei mäleta, palju need maksid, ent kindlalt alla 5€/tk! Enda omad ostsin vist Rimist ja Selverist. 

Soovitan neid suurelt & soojalt kõigile, kelle juuksetüüpidega need matchivad! (Pildilt näete ära, millistele juuksetüüpidele mõeldud on!)

Vot nii! Selline siis seekordne postitus. Mõned sarnased on mul veel meelel mõlkumas, seega stay tuned!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar