esmaspäev, 24. aprill 2017

Naerulinnu isetegemise & iseolemise nurgake

Paar kuud tagasi postitasin siia appihüüde, kus otsisin toole ja lauda oma pisikese naerulinnu iseolemise ja isetegemise nurgakesse. Nüüdseks on need leitud ning ülessegi seatud. Mõtlesin, et jagan sellekohast infot siin ka, et kui keegi kunagi on samasuguste lastetoolide-laua otsingul, siis võib-olla on mu leiust miskit kasu.

Samataolise laua ja toolide komplekti müüb ka Scandikids, aga oluliselt kallimalt, kui selle komplekti hind lõpuks tuli, mille ma kokku kompunnisin.

Meie majapidamisse saabunud laud pärineb Hansapostist (SIIT) ning toolid veebilehelt niiheaxxl.ee (SIIT). Komplekti hind kokku tuli mul minu mäletamist mööda 110€ (mulle tundub, et toolide hind on sellel veebilehel veidi tõusnud). Ühesõnaga ca 80-90 eurot soodsamalt kui Scandikidsis pakutav sisuliselt samasugune komplekt.

Edu lastetoa sisustamisel! See on põnev teekond. Vähemalt minu maailmas.. :P

Kui kellelgi on millegi piltidel nähaoleva kohta lisaküsimusi, siis küsige julgelt! :)




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar