teisipäev, 24. detsember 2013

Ilublogi? Näkää.

Noh, teate. Olen siin nüüd avastanud mujumalkuipalju vahvaid blogisid ning seetõttu mõlgutanud ka ise juba mitu head nädalat mõtet sellest, kuidas ma ise kah üht imetabast blogi peaksin pidama hakkama.... Nohjah.. Mõte on ju hea. Aga siis hakkasin mõtlema - nii mille ma enda blogi temaatikaks valin? Ilublogi? Moeblogi? Elustiiliblogi? Arvamusblogi?

No ei, ei üht, teist ega kolmandat. Miski ei tundu parima variandina. Siis mõtlesin, et hakkan pidama "ilu-elu-moe-arvamus-ja-jumal-teab-mis-blogi-veel," aga siis otsustasin, et see siiski pole parim variant. Noh, et kui lugeja siia sattuma peaks, siis mõtleb, et seda lehte haldab küll mingi vaimselt tasakaalutu inimene ja siia pikemaks ajaks peatuma ei jää. Aga samas - lugejaid nagu tahaks ju omada, sest kaua sa ikka üksinda omaette laliseda jaksad - muutud ju teisipidi tasakaalutuks nõnda.
Nii ja nüüd ma siis olengi oma pisikese hiireajuga üritanud läbi mõelda erinevaid temaatikaid oma blogile. Minu mõttekäigud on jooksnud umbes niimoodi:

a) Tõmban tolmuimejaga põrandat. Pähe torkab mõte: "Oh, hakkan pidama kodublogi! Õpetan inimesi kodu eest hoolitsema. Noh, et kuidas kuradima tolmuimejaga põrandaid üle tõmmata ja süüteroose meisterdada ja milline nuustik on nõudepesuks parim!" Siis tulen aga kahe jalaga maa peale tagasi ja mõtlen, et ma vist olengi vaimselt tasakaalutu kui selliseid lauslollusi mõtlen.
b) Seisan peegli ees ja parasjagu mukin ennast. Pähe torkab mõte: "Oh, hakkan pidama ilublogi! Õpetan inimesi, kuidas ennast meikida. Milline on maailammamaama parim jumestuskreem, mis on öka-lõhnaga juukseõlimaskšampoonpalsam, st mida mingi hinna eest poest osta ei tasuks ja tagatippu veel, hakkaksin saama erinevatelt firmadelt hunniku nänni, mida katsejänesena proovima hakkaksin ja siis seda oma lugejatega muljetaksin - noh, et milline kreem on minu näo seisukorda 15x korda paremaks muutnud ja milline vastupidi, ei kõlba kassi saba alla ka!" Ja siis mõtlen, et aeh - mul nii flawless nägu ja ma kasutan ainult mingit cräppi oma näol, seega see teema langeb kah valikust välja.
PS! Kammoon, kes loeks "ilublogi," mille pidaja ei oska isegi vastava valdkonna kohta korrektseid sõnu kasutada??! St selle asemel, et kirjutada "olin endale parasjagu õhtuseks väljaminekuks suitsusilmi tegemas ning roosiõli näole piserdamas," kirjutan ma: "parasjagu mukin ennast" ...........................
c) Loen kuskilt mõnd robustselt idiootset mõtteavaldust. Pähe torkab mõte: "Oh, hakkan pidama arvamusblogi!" Jeah right, sest mu isehakanud arvamusliidri absoluutselt ebarelevantne arvamus kotiks ju NIII paljusid. Vaimselt tasakaalutu, ma ütlen.
d) Kokkan. Taban end mõttelt: "Oh, hakkan pidama kokandusblogi! Sest ma ju olen niiiiiii suurepärane kokk ja mul oleks palju, mida teistega jagada!" Jep, sest pooled mu valmistatavatest toitudest pärinevad kollastest pakendidest ja vajavad valmimiseks vaid keevat vett. Või kui toit sealt ei pärine, siis on mu #1 toiduks pastad ja no.. Kaua ma hoiaksin blogis lugejaid, kui teeksin enamus postitusi nt kanapastast? Noooo.. Ma arvan, et mingit järgmist Anni Arro't minust päris ei saaks.

Ühesõnaga siis. Siin ma olen. Ideedega, ent samas nii ideetu. Kammooon, Simmmo, millest ma kirjutama hakata võiksin? Sest ma ju niiiiväga tahan ennast maailmaga jagada, et mu lapselapselapselapselapsed ka mind siit internetiavarustest kunagi leida võiksid, aga ma LIHTSALT ei tea millest kirjutada. Ja ma ei taha näida bipolaarsena, kui oma jututeemadega ühest äärmusest teise hüppaksin. Või samas - teeb see minust üldse bipolaarse, vaimselt tasakaalutu inimese?


Aaeh. Ma ei tea.
Siinkohal oleks paslik ümiseda paar rida biitlite laulust: "Help, I need somebody! Help, not just anybody! Help, you know I need someone! Help!"


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar