reede, 27. detsember 2013

HÄID JÕULE, KALLIKESEEED!

Ma pean mainima, et igal suuremal (või väiksemal, või ka TÄIESTI tähtsusetul) tähtpäeval aastas soovin ma inimkonnast irduda. Kustutada ära oma Facebooki ja muude sotsiaalvõrgustike kontod (või alternatiivina kustutada oma FB sõbralistist ära kõik oinad ning deporteerida nad Eesti riigist).

Ent - miks nii? Või kellest ma räägin?

Noh.. Ma räägin neist inimestest, kes soovivad avalikult oma Facebooki seinal jõuludel, aastavahetusel, 1. jaanuaril, sõbrapäeval, naistepäeval, meestepäeval, kondoomipäeval, suudlemispäeval, jaanipäeval, emadepäeval, õdedepäeval, isadepäeval, EV sünnipäeval, Taani sünnipäeval, USA sünnipäeval, Kambodža sünnipäeval, rahvusvahelisel autovabal päeval ja JUMALTEAB MIS PÜHADEL-PÄEVADEL veel, KÕIGILE oma õnnetutele sõbralisti liikmetele miskit sellist: "HEAD SEDASAMUST PÄEVA, MU KALLIPALLID, TUPSUNUNNUD, TIBUKESED!!!! ET SEE PÄEV OLEKS VINGEEEEE!!! :******* MUAHHH XOOXXOOX KALLIRALLI" 



Iga kord, kui mu silmad midagi sellist näevad, siis purskub neist verd ja ma tõesõna soovin, et neid inimesi ei eksisteeriks. Jutlen sellel teemal täna, kuna vaevu suutsin üle elada jõulud, mil 1/3 mu Facebooki "sõpradest" eksis selle sama asja vastu. Ma ei taha näha seda, mis aastavahetusel juhtuma hakkab. Või siis, kui lumi peaks maha tulema.


Ma ei ole enam teie sõber. Ja teie liivakasti pissile ka ei tule.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar