reede, 27. detsember 2013

Tundub, et olen endamisi siin otsusele jõudnud ja vist olen otsustanud riskida oma vahvatele tulevastele lugejatele vaimselt tasakaalutu inimesena näida.

Sest ma EI suuda mõelda oma blogile mingit üht teemat, seega hakkan blogima kõigest, mis pähe tuleb! Ilutoodetest, kodututest, sotsiaalmeediast, kodust, toidust, sõpradest, nõmedatest inimestest, tööst, koolist - lühidalt, nagu öeldud - kõigest mis pähe tuleb.

Olen otsustanud, et hakkan avaldama oma absoluutselt ebaolulist arvamust.
Ja olen õnnelik, kui teie seda loete ja/või sellega samastuda suudate.

Musid püksi! Ja taaskohtumiseni siin!

PS! Mulle hirmsasti meeldivad gifid sest, need muudavad mu kirjutised minu enda arvates VÄHEMALT poole paremaks, kui nad ilma nendeta oleks... Niisiis.. Hakkate siit leidma hulgaliselt neid vaimukaid liikuvaid pildikesi! Aeh... Ma olen humorist missugune! :)))


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar