reede, 20. juuni 2014

LUSHi huulekoorija "Bubblegum"

ILUPOSTITUUS!

Soetasin endale ükspäev Foorumi kaubanduskeskusest, LUSHi poest huulekoorija nimega-maitsega "Bubblegum", millest olin juba pikka aega tagasi erinevatest allikatest lugenud-kuulnud. Tuleb mainida, et välimus on sellel pisikesel potskal üpris ahvatlev ja sisu niisamuti! Etteruttavalt võin ära mainida ka tõsiasja, et oma töödki teeb see toode hästi - huuled on pärast sellega koorimist pehmed ja niisutatud. Samuti tundub seda jaguvat pikaks ajaks, hoolimata toote väikesest suurusest. Seda kulub korraga vähe ja ma ausalt öeldes ei kujuta ka ette, et seda väga tihti kasutama hakkaksin. Ei arva, et selleks väga tihti vajadust tekib lihtsalt.

Küll aga rääkides koorija miinustest, siis mulle ei meeldi selle võrdlemisi keemiline lõhn ja maitse, kuigi tegemist on (või vähemasti peaks olema?) loodusliku tootega. Nii kui keelega üle huulte tõmbasin, jäi suhu selline megaläägelt vastik keemiline mekk. Alguses püüdsin sellest mitte välja teha, aga kui see mu toidu hea maitse ka ära rikkus (sest hetk hiljem vitsutasin juba kahe suupoolega kana), siis loen seda enda jaoks üpris suureks miinuseks. Aga arvan, et ega seda koorijat seepärast seisma jäta - kui enne peole minekut, et saaks huulepulga peale kanda, on vaja ikka huuled ilusaks saada ning pean selleks neid koorima, pigistan selle keemilise maitse kohapealt ilmselt silmad (ja suu) kinni. 

Küll aga LUSHi kohta pean veel mainima seda, et seal poes on nõnna palju asju, mida kõike tahaks veel järgi proovida! Ent selleks pean vist veel veidi raha koguma, sest juba ainuüksi see pisike totsik seda huulekoorijat, maksis 7.5€, mida pean üpris krõbedaks hinnaks. 

Nüüd veel mõned pildid sellest täiega ägedast pisikesest purgist! (izvinks kvaliteedi pärast, mul pole ühtki imetabase kvaliteediga peegelkaamerat ning seetõttu on pildid tehtud mu telefoniga)





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar