reede, 20. märts 2015

My past phones - TAG

Heia! 

Sirli, DWL blogist, algatas vahva TAGi - My past phones. Kuna olen isegi mõned kuud tagasi kõik oma vanad telefonid word'i doci üles reastanud, siis mõtlesin, et why not neid Teiegagi jagada :)

Alustan siis praegusest telefonist ning liigun ajas tagasi. Mitte ühtki telefoni mul kahjuks endal alles pole (ma isegi ei tea, kuhu nad kõik kadunud on??), aga netist leitud pildid aitavad hädast välja! Samuti pole mul mäluga parimad lood, niiet ei saa garantiid anda, kui õiges kronoloogilises järjestuses ma nad siia reastada suudan.. Aga katsun mingite sündmuste järgi neid ritta hakata seadma! :D

Minu praegune telefon on siis iPhone 5S, kuldne versioon. Olen sellega niiiii rahul, kui rahul veel olla annab! Samas olen ka täielikult õuna-usku, seega muud moodi vast ei saakski :)


Minu eelmine telefon oli aga iPhone 4S (wow, üllatus-üllatus).. Sellega olin samuti rahul (eriti alguses :P), aga lõpuks oli tal mul juba vana ja väsinud (pidas vastu 2,5a) ning oli aeg uus osta.


Enne iPhone 4S'i omasin iPhone 3. Sellest ajast sai alguse ka minu õuna-armastus! Aasta oli siis vist 2011, kui ma õigesti mäletan. Ka see telefon mulle meeldis, ent nagu ka 4S, väsis 3 ka lõpuks omadega ära ja oli suhteliselt aeglane. Kasutamisel oli vaja varuda hulganisti kannatust :P


Nüüd ma pole kindel, kas see oli mu viimane telefon enne iPhone 3, aga kahtlustan, et võis olla. Olin pikka aega NOKIA-usku (tegelikult vist lausa esimesest telefonist alates, lihtsalt mõne kõrvalekaldega, aga neid näete allpool :D). Selle telefoniga juhtus mul ühel talvel õnnetu lugu - see kadus ära.. Lumehange. Aga õnneks sõbrapoisid leidsid üles ja tagastasid heasüdamlikult :) Mulle see telefon meeldis! Tegelikult tahtsin ma endale väga-väga saada Nokia E75, aga kuna see oli tollal nii kallis, otsustasin odavama, ent pea samade funktsioonidega ning sama ägeda välimusega telefoni kasuks. Mudeliks oli Nokia 5730 XpressMusic.


Huh.. Aina raskemaks läheb see telefonide kronoloogilisse järjestusse sättimine. Järgmine telefon enne seda ülalpool olevat Nokiat oli vist üks roosa Motorola. Selle telefoniga oli säänne naljakas lugu, et tahtsin saada endale tegelikult Motorola V3 (roosat varianti) - sest Lenna Kuurmaal oli! Olin suur Vanilla Ninja ja Lenna fänn too aeg :D Aga Elisa esindusse minnes selgus, et neil seda ei müüda. Pidin siis otsustama millegi samataolise kasuks.. (lapse mõistus!?!?) Olin isegi raha kogunud ja kõikpuha ja ostsin endale siis allpool nähaoleva Motorola. No see oli ausalt, ma ei teagi, kas mu elu üks halvemaid telefoni-oste või parimaid? Oli ses suhtes täiesti mõttetu telefon, et sellel puudusid põhimõtteliselt kõik funktsioonid - polnud isegi polüfoonilisi helinaid! :D Aga samas oli kuramuse vastupidav. Näiteks ühel ilusal suvepäeval kukkus ta mul jõkke.. Isegi helises vee all. Ja vedeles seal hea mitu minutit. Aga toimis pärast seda üliedukalt veel mitmeid aastaid! Isegi laenasin seda sõbrannale asendustelefoniks ja puha. Jah, vot nii. Mudeliks oli Motorola W220. Vist. Oli roosa ja oli klapiga - toona muud polnudki vaja! Et tegemist oli Motorolaga, sellele faktile vaatame läbi sõrmede :D


Nõndamoodi, järgmine telefon enne Mototrolat oli aga jällegi Nokia. Sedapuhku kuldne. Üks mu lemmik telefone läbi aegade :) See oli nii ilus ja flip-klapiga ja stiilne ja värvilise ekraaniga ja LAULE sai helinaks panna ja aaah.. Ma soovin, et mul oleks see telefon siiamaani alles :) Sest telefonikott on! Kui Sa tead kedagi, kes müüb seda telefoni (just kuldset isendit), siis let me know! Mudeliks Nokia 7370.


Nii-nii.. Eelmine telefon enne kuldset Nokiat oli VIST Nokia 6102. Või oli Nokia 6111? No Google andmetel tulid mõlemad telefonid välja 2005. aastal, niiet võta nüüd näpust, kumb oli minu valdustes ennem.. Aga igaljuhul, allpool nad mõlemad on. Need telefonid meeldisid mulle ka väga :) Ja pidasid hästi vastu - nagu NOKIAd ikka. Aga ma olen kiire tüdineja, seega tüdinesin ka neist kiiresti ja siis oligi juba vaja uut.

Nokia 6102

Nokia 6111

Nõndaks.. Mis siis sealt edasi tuli? Või oleks õigem öelda tagasi? Ma arvan, et siis ma omasin seda sinist NOKIAt. Mudel oli Nokia 3100. Seal sai mängida ägedat rallimängu ja ussimängu :) Sain selle telefoni endale sünnipäevaks (mu sünnipäev on juunikuus), aga selle varastas ära üks mu klassiõde juba kooliaasta alguses. Seega seda telefoni mul kauaks ei olnud. Mäletan, et ma niiimoodi nutsin, kui see ära kadus ja ei julenud vanematele öelda. Aga õnneks nad olid mõistvad.


Nii-nii, siis ma omasin vahepeal üht Siemensit. See oli selline ii-mee-pisike ja punane ja armas. Sellised siiimensid olid tollal kõikidel (ok, liialdus). Ma arvan, et aasta võis siis olla 2003 ehk? Kahjuks ei mina ega mu sõbranna mudelit enam ei mäleta (kõnealune sõbrants on muidu selline, et võib sulle minutipealt meenutada aaaastate taguseid sündmuseid ja asju. Mul ongi tavaliselt nõnda, et kui midagi ähmaselt meenub minevikust, aga täpseid detaile ei mäleta, helistan alati talle - tema ikka teab ja mäletab! Tsau Kärt!). Leidsin aga netist ühe sarnase telefoni pildi. Umbes taoline oli minu pisike siimens ka :) 


Ahjaa! Kusagile vahele mahtus mul veel ka üks Sony Ericsson! Aga ma ausalt ei mäleta, millal mul nimetatud telefon veel oli.. Ilmselt mingite ülalpool olevate NOKIAte vahepeal. Millal, ei tea. Aga tean, et vahelduseks oli selline omapärane ja äge telefon. Vend vist veel kinkis selle mulle, kui ma ei eksi. Mudel kandis nimetust SonyEricsson W380.



Nii.. Siis ennem seda Siemensit, tundub mulle, et ma omasin üht Ericssoni. Selle kinkis mulle vend minu meelest pärast 2. klassi lõpetamist sünnipäevaks, mida pidasin Linnahalli keeglisaalis. See telefon oli tollal minu silmis ikka ülivinge! Aga kaua ma seda vist ei kasutanud. Pole kindel, kas allolev pildil päris see telefon on, mis mul oli, aga umbes taoline - klapiga ja antenniga - ta välja nägi. 


Ja nüüd.. Pamparampaa - mu esimene telefon! See oli Nokia 5110. Nagu näete, siis minul polegi vahepeal olnud legendaarset Nokia 3310. Aga legendaarne 5110 küll oli :) Seda telefoni vist "kasutasingi" (kui palju seda kasutamiseks just nimetada sai..) ainult 1. klassis. 


Vot tak! Ma arvan, et nüüd said nad kõik mul ritta. Loodan, et mõnda telefoni ära ei unustanud. Tahaks väga ka teiste TAGe näha! :)


Püüdke päikest!

3 kommentaari:

  1. Appi, mu komm kustus ära... Aga ma midagi rohkemat vist väga ei kirjutanudki, kui seda, et kui mina olen ajaga Samsungi usku läinud, siis sina Applei usku. :P
    + mul nüüd on küll must telefon, aga sai endale kuldse äärega korpus sinna ümber tellitud. :D

    VastaKustuta
  2. Hehe, kusjuures mõtlesin ise Sinu postitust lugedes enamvähem sama! :P Pluss olen ma muutunud täiesti valgete telefonide usku - ei kujutakski ette, et musta telefoni enam omaksin.. :)

    VastaKustuta