reede, 27. märts 2015

My today's makeup

Hei, armsad!

Mõtlesin täna hommikul enne meikima hakkamist, et ehk võiks oma mukerdamistooted üles pildistada ning nende kohta paar sõna pajatada. Mõeldud-tehtud! :)


Liigun pildil ülevalt alla (sorri pildi halva kvaliteedi pärast)

Üleval paremas nurgas on minu tänased huuletooted: 
  • MAC-i huulepulk toonis "Honeylove" (super püsivus ja katvus!)
  • MAC-i Pro Longwear huulepliiats toonis "Etcetera"(super püsivus!)

Huuletoodete all kraam, mis läheb näkku:
  • VICHY "Aqualia thermalia" seerum pindkuivale nahale (kiidan, väga! niisutab mõnusalt ja lõhnab ka hästi!)
  • Manhattani Soft Compact Powder toonis "Natural look" (läbipaistev, matistab kenasti, püsivus ka jumala ok, hind on sellel aga kõige parem - ostsin puudri Osturallilt vist 3€ eest)
  • MAC-i Toledo kollektsiooni põsepuna toonis "Kindergarten red" (pärast selle ostmist jätsin oma teise MAC-i põsepuna täitsa kõrvale, sest olen selle Toledo kollektsiooni põsepuna suur fänn! Eriti meeldib mulle see, et seal on kaks tooni - heledam ja tumedam roosa - nendega saab ideaalselt mängida, et oleks vastavalt soovile puna põskedel. Püsivus on ka super!)
  • MAC-i Pro Longwear blush toonis "Baby don't go" (ju-mal-dan seda! Kontuurimiseks super! Ei jäta võltsi tulemust (erinevalt paljudest päikesepuudritest, mida olen proovinud), püsivus väga hea - hommikust kuni õhtuse meigi mahavõtmiseni välja, ka juhul kui ma pool päeva loengutes käsi põsekil lösutanud olen :P)
  • Maybelline'i Dream Pure BB-kreem toonis "Light" (vot see on miskine toode, mida olen endale juurde soetanud juba ~10 korral, sest pole "jumestuskreemi", mida ma rohkem armastaksin, kui seda BB-kreemi. Kuigi kasutan rasusele nahale mõeldud versiooni, ei muuda see mu nahka sugugi kuivemaks ning mulle meeldib see versioon mingil teadmata põhjusel rohkem, kui normaalsele nahale mõeldud variant. Igaljuhul - sellel on mega püsivus ja täiega hea katvus, arvestades seda, et tegelikult on tegu ju BB-kreemiga, mitte jumekaga. Kui veel 2 kihti peale kannad, siis on minu jaoks sisuliselt täielik katvus. Kasutan seda koos MAC-i concealer'iga ja need 2 koostöös katavad pisimadki iluvead mu nahal. Lisaks on selle BB-kreemi hind megahea! See maksab raudselt alla 10€. Kiidan seda taevani!)
  • MAC-i Pro Longwear concealer toonis "Cache-cernes" (nagu juba eelnevaltki öeldud, siis koostöös mu BB-kreemiga on seegi idekas toode - katab piisavalt, püsib suurepäraselt, kulub vähe! Kiidan!)
  • Viimaseks kasutan oma näol MAC-i FIX+ meigifiksaatorit/naha värskendajat (annab näole justkui meeldiva sära, lisaks tõesti värskendab mõnusalt - suvel kindlasti must-have toode mu käekotis)

Lõpetuseks silmade/kulmude tooted:
  • Kulmudel kasutan juba mitmeid aastaid kõige meelsamini H&M'i Eyebrow Liner'it (tegelikult on see kulmupliiats) toonis "Dark brown" (varem kasutasin seda kulmupuudri all, kui joonistasin endale väga konkreetseid kulme pähe. Viimasel ajal aga olen hakanud ainult seda pliiatsit kasutama, sest eelistan loomulikumat tulemust ja sellega saab seda ideaalselt teha. Lisaks on sellel SUPER püsivus - peab vastu päeva ja öö ja järgmise päeva ka veel otsa, kui vaja. Hind on ka super, panustan, et see vist maksis miskit alla 2€)
  • Viimase efekti, enne FIX+ lisamist, annan näole theBalm'i "Mary-Lou Manizer'iga" - lisan seda kulmuluule; ninajuurele; silmade sisenurkadesse, kui ei viitsi lauvärvi panna; põsesarnadele ning huule ülemisse keskossa. (kiidan sedagi, sest püsivus on sellel hea, efekti saad anda nii palju, kui parasjagu tahad ning lisaks kulub seda megavähe.)
Vot tak! Selline siis mu tänane meigike. Ehk kunagi tulevad siia blogisse ka videopostitused get ready with me stiilis, aga we'll see! :)

Teile soovin aga ilusat nädalavahetust! Püüdke päikest ja olge ägedad!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar