teisipäev, 7. aprill 2015

Krislin @ Dollhouse Studio

Ola-ola!

Selleks, et kõik ausalt ära rääkida, pean alustama algusest :) Olen kandnud geelküüsi nüüdseks juba pea 6 aastat. Küll väikese vahelduva eduga, see tähendab, et eelmise aasta suvest kuni selle aasta alguseni pidasin pausi. Otsustasin, et ise maniküüri teha on ägedam. Sellest muidugi väga pikalt miskit välja ei tulnud, sest mu sõbranna hakkas õppima geellaki tegemist ning siis oli tal väga vaja minu peal seda katsetada. Pärast pooleaastast geelküünte mitte-kandmist sai minul aga mõõt täis ning otsustasin, et mugavus maksab ka midagi ja panin endale geelid peale tagasi.
Minu jutu põhipoint on aga see, et terve selle aja jooksul, mil olen olnud geelküünte kandja, olen ma käinud nendega hoolduses (paigalduses) vaid ühes salongis ja selleks on Dollhouse Studio (Tehnika 15a, Tallinn) ning valdavas enamuses ajast ka vaid ühe küüntehniku juures, kelleks on Krislin. Kui Krislini juurde parasjagu aega pole saanud, olen käinud ka teiste tehnikute juures, ent alati oma vana hea professionaali juurde naasnud. Ta teeb lihtsalt suurepärast tööd! Lisaks I-ME-LIS-TE-LE maalingutele teeb ta oma tööd ka väga kiiresti, ent karta ei tasu - kvaliteet seejuures küll ei kannata. Ma pole kordagi lahkunud sealt salongist mossis näoga, sest ta lihtsalt teab, kuidas teha oma tööd nii, et klient sellega 100% rahule võiks jääda. Kirsina tordil on ta veel ka muidu supermuheda olekuga ning juttu saab rääkida temaga nii maast kui ilmast. 

Igaljuhul - kes on superhea küünetehniku otsingutel, siis võtke ühendust Krisliniga! See naine teeb, teab ja oskab! 

Lisan siia alla ka mõned pildid enda küüntest läbi aastate. Algusaegadel katsetasin igasuguseid crazysid maalinguid, värve, küünekujusid jms, ent viimasel olen jäänud tagasihoidlikumate liistude juurde.

PS! Visake kindlasti Krislini töödele pilk peale tema FB-lehel - Nails by Krislin

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar