neljapäev, 9. aprill 2015

Romantikapakett L'Ermitage hotellis

Heitsau!

Mu kaaslasel oli hiljuti sünnipäev, täitus veerandsada eluaastat. Lisaks pea terve nädala kestnud "juubeli"pidustustele kinkisin ma talle ühe kingitusena ka hotelli L'Ermitage luksusliku romantikapaketi. Ja oh boy! Pole mina siiani veel nii ilusas hotellitoas käinud, kui L'Ermitage romantikatuba. Baldahhiinvoodi (kus olid meeeegaamõnusad tekid-padjad ja voodipesu!), voodil roosi kroonlehtedest süda, mõnusalt suur tuba. Vannitoas rooside kroonlehed vanniäärel, küünlad. Veel mõnusalt suurem vannituba! Toas oli lisaks muudele mugavustele ka Nescafe Cupsolo kohvimasin, vannitoas ka nt laes kõlar, mis edastas vannituppagi teleri heli. Lisaks mudiugi ka kõik tavapärane, mis hotellitubades ikka leidub. Hommikusöök toodi vastavalt meie väljavalitule, otse tuppa. Hotelli retseptsioonis oli väga meeldiv vastuvõtt ja teenindus ning hotell ise asub ka väga hea asukoha peal - otse Tõnismäel.

Eelmise aasta lõpus külastatud Viimsi Spa-ga ei anna L'Ermitage'i võrreldagi. Viimase näol on tegemist hotelliga, millele ma annaksin hinna ja kvaliteedi ja kõige suhet arvestades, raudselt hinnaks 10/10. 

Lisan ka mõned kehvemapoolsed pildid. Mina igaljuhul soovitan seda soojalt, kui otsite väikest vaheldust rutiinile ja romantilist elamust.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar