esmaspäev, 16. jaanuar 2017

Lastele mõeldu, milleta ei saa

Hei! Mõtlesin sedakorda teha postituse lasteasjadest, millede ostuga olen väga rahul ning ilma milleta elu siinmail, vaat, et enam ette ei kujutaks. Kirjutan neist sellises järjekorras, nagu meenuvad, ilma mingite kindlate kategooria-valikuteta. Kirjutan ühesõnaga igasugusest lastega seonduvast mandist, mis meie majas meelt mööda 🙂 Kes teab, ehk tulevikus teen veel osa 2 ja osa 3 jne postitusedki 🙂
MUNCHKIN joogitops
Kui S oli sinna ikka jõudmas, kus pidin hakkama talle andma vett joogiks ja lisatoitu ja kõike muud.. Siis sattusin ka hea joogitopsi otsinguradadele. S sai endale (vist) 3. kuu sünnipäeva-kingituseks joogitopsi, et kui tulevikus vaja läheb, oleks juba olemas. See oli mingi Philips Aventi nokaga tops. Õudne kraam, ma ütlen! Esiteks, alles tassist/topsist jooma õppivale lapsele lihtsalt lahmab sealt vett (või muud) suhu. Teiseks, nii kui see ümber kukkus ja kaant sellel parasjagu peal polnud, voolas sealt seda vett välja. Kolmandaks, nokka on pea võimatu seestpoolt pesta. Ja üleüldse oli ta kuidagi ebamugav. Ahjaa! Neljandaks, S pani vähemalt pooltel kordadest endale selle tagurpidi suu vastu, st et nokaga osa jäi n-ö väljapoole, mitte ei läinud suu vastu. Siis hakates uut joogitopsi otsima, sattusin ma ühe tuttava kaudu MUNCHKINI joogitopsideni (ja selle firma muude toodeteni samuti). Müüakse neid Tallinnas nt Mustika Keskuse Babycitys. Need on topsid, mille kõiki osi saab 100% pesta ja väga lihtsalt, kerge vaevaga. Laps saab nendest juua 360c (tähendab, ükskõik, kuhukohta ta oma suud seal vastu ei paneks, igast küljest saab ta kenasti juua, mitte ei pea endale mingit üht kindlat kohta suu vastu rihtima). Need on armsat värvi ja kui need pikali kukuvad/visatakse/loobitakse, siis vett välja tuleb sealt väga vähe. Viimaseks, vett ennast tuleb sealt lapsele suhu täpselt nii palju, kui lapseke parasjagu ise imeda jaksab. Seda ei lahma sealt välja. Niiet, kindlalt üks rohkem kiiduväärt oste! Pluss, ei maksnud ta ka kuigi palju. Babycity koduleht ütleb, et 9,5€. Toodet näeb SIIN.


Vahepeal mainin ära selle, et kuna ma mingi lühikesejutuvend olla ei oska, siis tundub juba aegsasti, et ühte postitusse ma kuigi palju neid tooteid ära mahutada ei suuda ning sarnaseid postitusi tuleb lähitulevikus ehk veel.
ORGANIX näputoidud (eriti porgandipulgad, vähemalt nii me neid kutsume..)
Kuna S-il tulid üsna varakult hambad, siis eeldan, et sellega seonduvalt, tuli üsna kiiresti ka temapoolne “püree-streik”. Mida hambaid juurde tuli, seda enam võisin ma tittedele mõeldud püreesid tema poolest ise süüa. Seega kõik, mida sai enda käes hoida ja sealt nosida, hammustada, närida, läks päev-päevalt aina enam kaubaks. Muidugi põhikraamina näputoitude valdkonnas on meie majas “kasutuses” ikka juurviljad – toorelt, keedetult. Aga, et temagi toidulaud natuke rohkemate maitsetega rikastatud oleks, siis aja jooksul lisandusid ta menüüsse ka erinevad poodide näputoidud. Ja no ORGANIXi porgandipulgad (meie nimetame neid nii, ma tegelikult ei tea, mis nende ametlik eestikeelne tootenimetus on.. kuigi pakendil on see ilmselt kirjas, aga ma pole sellele kunagi tähelepanu pööranud :D)… Igaljuhul, need porgandipulgad on selline kraam, et esimesest ampsust alates, see preili lihtsalt hingab sisse neid põhimõtteliselt. Anna aga kätte ja enne, kui märgatagi jõuad, on see juba ühe miniinimese kõhtu kadunud. Kõikide poe näputoitude seast, mida preilna mekkida on saanud, tõusevad need porgandipulgad kindlasti enim esile. Soodukate ajal saab neid Selverist ja Prismast (Rimis ja teistes poodides ma neid müügil pole näinud), u 1€-ga. Muidu maksavad a la 1,6€/pakk. Olen vaadanud, et ka lastetoit.ee lehelt ei saa neid kuigipalju odavamalt. Soodukate ajal ehk küll, aga võib-olla olen ma sinna siis lihtsalt valel ajal sattunud.  Igaljuhul, siinne pererahvas kiidab seda kraami!

SUDOCREM
Eks teada värk ole see, et iga inimene kiidab seda, millega assotsieeruvad temal head kogemused, mis siis, et sarnaseid samataolisi tooteid võib olla teisigi sama häid. Noh, näiteks olen kuulnud palju kiidusõnu Bebantheni (kirjutati nii?) kohta. Tittede (don’t mind me.. Mulle lihtsalt meeldib see sõna.. See nii nunnu ja veidi kiiksuga, imo. Seepärast kasutan seda ka rõõmuks) bebanthen salv peaks olema suht same same Sudocremiga. Mul oli enne S-i sündi olemas Bebanthen, ise apteegist ostsin, S-i sünniks valmistudes. Apteegipakist sain Sudocremi juurde pärast S-i sündi. Ja no, kasutasin ühe korra seda Bebantheni. See oli tihke ja vastik laiali määrida ja ei teinud oma tööd mähmkelööbe leevendamisel. MINU ARVATES! Arusaadav, kui minu arvamus paljude teiste omadega absoluutselt ühtida ei pruugi 🙂 Aga siis järgmisel korral proovisin Sudocremi ja no alates sellest päevast olen mina “armunud” (kui nii võib öelda?) Sudocremi ja Bebantheni proovinud kasutada veel ühel korral, mil see samuti mulle muljet ei avaldanud. Sudocrem seevastu on selline mõnusa konsistentsiga, seda on hea laiali määrida ja nahka hõõruda ning see on oma töö teinud alati ära loetud tundidega! Lisaks ka, sellest pisikesest apteegipakist saadud potsikust, on jagunud meil 10 kuud ning seal on veel veerandijagu alles. Seda ei kulu ühesõnaga üldse palju 🙂 Ja see potsik on minu silmis ka palju rohkem kasutajasõbralik, kui Bebantheni tuub. Vot tak.

Aga olgu, mulle tundub, et tõmban sellele postitusele siinkohal joone alla, sest nagu ma näen, siis ma tõesti ei oska ikka kohe üldse mitte lühikesejutuvend olla.. Niiet loodan, et mul tuleb peatselt meelde sellele postitusele järg ka kirjutada! 🙂
Tsaukitsau!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar