kolmapäev, 26. juuli 2017

Hotellisoovitus: Hotell Lydia Tartus

Käisime möödunud nädalavahetusel koos Elukaaslase ning S-iga pisikesel roadtripil mööda Eestimaad (ja selle suve). Kodust startisime Järva-Jaani poole, kus külastasime sealset Vanatehnika varjupaika (väga äge algatus!) ning Äntu Valgejärve. Siis uhasime edasi Tartusse, kus nautisime õhtust jalutuskäiku ja õhtusööki Vanalinnas ning järgneval hommikul pärast hotellis asjade kokku pakkimist suundusime Peipsi järve poole. Sõitsime läbi kõik Peipsiäärsed asulad, külastasime Alatskivi lossi. Edasi läksime aga Valgasse ja Valka, põikasime hetkeks Lätti, sealt kimasime Otepääle, et ööbida Pühajärve ääres, ent mille plaan läks veidi vett vedama ja ööbisime hoopistükkis Annimatsi Kämpingus. Kolmandal päeval aga vurasime läbi Tõrva Pärnusse, einestasime Steffanis, külastasime Teispere loomaparki (väga armas koht!) ning võtsime suuna tagasi kodu poole.

Selle roadtripi esimene öö möödus meil, nagu mainitud, Tartus. Hotellis Lydia. Ja oh boy! Ma ei suuda meenutada, et oleksin Eestis varem sama mõnnas hotellis ööbinud. No tõesti oli mõnus! Teenindus oli mõnus, tuba oli ilus, avar, suure vannitoaga.

Spa oli täiesti üle igasuguste ootuste. Üliõdusa atmosfääriga, hubase valgusega, 3 erineva saunaga, 3in1 basseiniga (bassein, mullivann ja lebola) ning sellel kellaajal (mis polnud kusjuures liialt hiline, umbes mingi kella 21 paiku) ka totaalselt privaatselt ainult meile. Hommikusöök oli väga rikkalik ja maitsev, mõnusa Vanalinna-vaatega restoraniosas.

Ja kui lahkudes meie pisike preili kaks korda järjest peaga vastu klaasust suutis kõndida (sest ei tajunud vist seda klaasi seal) ning seetõttu kurvalt nutma hakkas, anti hotelli registratuurist veel preilile üks pisike arendav Eesti käsitööna valminud mänguasi ka pihku. No ausalt oli super teenindus ja meeldiv, ilus hotell!