kolmapäev, 9. jaanuar 2019

Kui korraldad lapse 3. sünnipäeva..

Hei,

Meie pisikesel S.-il on tulemas varsti sünnipäev ning mina olen juba korraldamise lainel. Uurin vaikselt maad, st hindu erinevatele peokomponentidele, et panna paika rahaliselt ja ka igas muus mõttes, optimaalseim plaan.

Peopaikade valikus olid mul mingil teadmata põhjusel 2 kohta: Väike Linn mängutuba ja Laura's Kitchen. Valituks jääb ilmselt kõigi eelduste kohaselt Laura's Kitchen. Kuna S.-i sünnipäev on nädala sees (tema täitsa õige sünnipäev) ja plaanin ka pidada samal päeval, siis on selles suhtes rahaliselt veidi lihtsam - neljapäevase päeva õhtupoolikul on Laura's Kitcheni rent 110€ - 3h. Läheb loosi!

Toitude kohapealt olen ilmselt otsustanud tellida toidud CHI Restoranist. Erinevad lihatoidud, riisid, nuudlid, naanid jms. Hetkel vähemalt arvan nii. Minu koostatud menüü selle restorani valikus olevatest toitudest maksumus oleks kokku ca 120€. Olen enam kui kindel, et vähemalt sama raha läheks mul ka siis, kui teeksin ise toidud või telliksin need a la Selveri köögist, Usinast vm cateringi firmast. Mõtlen veel muidugi veits sellel toidu teemal ja uurin veel maid, ehk tuleb veel mõni hea koht või mõte pähe, kuidas toidu küsimus lahendada :) Ja ehk tsips odavamaltki..

Söömisest rääkides, siis külalistele planeerin toitu serveerida ühekordsetelt nõudelt. Olen seda teinud juba ka S.-i kahel eelmisel sünnipäevapeol ning nii ka seekord. Varasemalt küll tellisin alati kõik peonõud Fiesta poest, aga seda vist kahjuks enam ei eksisteeri. Sel korral olen piilunud Happymania e-poodi, aga seal kehva see, et paljud tooted, mis meeldiksid, on laost otsas. Õnneks, kuna peoni on veel veidi aega, plaanin antud e-poel veel pilku peal hoida ja pöidlaid pihus, et sinna ehk tuleksid ikka valikusse tagasi need asjad, mis mulle meeldivad. Kuigi - tõele au andes, Fiesta poe tooted olid märksa paremate hindadega kui Happymania omad. Aga kas keegi teist teab soovitada veel mõnd samataolist poodi, kes müüks ägeda kujunduse ja heade hindadega ühekordseid nõusid jms peotavaari? :)

Peopaiga kaunistamiseks on mul samuti vaja kraami, seda olen hetkel mõelnud tellida Aliexpressist. Tellimuseni veel jõudnud pole, aga kui teid huvitaks, millele seal pilgu peale olen pannud, võite mulle kommentaarides teada anda, siis tean sellest kirjutada. Samuti olen avatud ka ideedele ja nõuannetele, kui teate, kust saaks meie kodumaa-pinnal Aliexpressi vääriliste hindadega õhupalle jms, et peopaik ära kaunistada. Eeskätt jahingi just õhupalle (kuldsed-roosad-valged) ja suurt numbriõhupalli. Õhupallide täispuhumiseks olen hetkel mõelnud osta SELLE heeliumiballooni, kas on teil ka siinkohal soovitusi - teate mõnda kohta, kust võiks leida heeliumiballooni veel odavamalt?

Kutsed kujundasin ise (kujundamine on mu väike hobi) ning need plaanin tellida Koopia Niini ja Rauamist. Eile just küsisin sealt 16-le 150x150mm mõõdus kaardile hinnapakkumist ja sain vastuseks 10,4€, mis on minu arust täitsa hea hind.

Ka tordi tellimiseks uurin maad.. Kuna pisipreili on suur Paw Patroli ehk Käpapatrulli ehk Käpatulli fänn, siis olen mõelnud talle tellida selle multika ühe tegelaskuju, Skye, kujundusega tordi. Tahaks kahekorruselist ja üsna kindlate kriteeriumitega torti, sisuks red velvetit. Kahest kohast olen hetkel hinnapakkumised saanud u 3kg tordile, üks koht pakkus sõbrahinnana 105€ ning teine 60€. Ega odavamalt vist ei olegi võimalik enam kuskilt kvaliteetset ja ILUSA välimusega 3kg torti saada, kui 60€?

Niisiis.. Mis veel? On teil veel mingeid küsimusi? Või asju, millele mu tähelepanu juhtida ühe 3-aastaseks saava lapse sünnipäevapeo korraldamisel? Miskit, mis mul endal jääb kahe silma vahele? Andke siis kommentaarides teada, eks :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar