kolmapäev, 26. september 2018

Kui tahad Eesti inimesena Ikea-s shopata..

Hellooo!

.. Siis on selleks mitmeid võimalusi. Facebookist on mulle jäänud mulje, et vää-ääga paljud inimesed kasutavad kaubavahendajate teenust (a la Kaspar ja kaubik vms firmad need on), kes toovad teatud vahendustasu eest kaupa erinevatest IKEA-test. Lisaks veel muidugi Soomes elavad sõbrad ja tuttavad, kelle kaudu saab paluda lasta asju tuua või kellele külla minnes saab ise IKEA-st läbi hüpata jne. Ühesõnaga, võimalusi mitmeid.

Aga mina, pidades seda üheks kiireimaks, mugavaimaks ja odavaimaks lahenduseks Eesti pinnal viibides, tahaksin soovitada mebstore.ee lehte. Kuna seda on tänapäeval nähtavasti popp (ja oluline.. või noh.. kelle jaoks on, kelle jaoks ei ole..) mainida, siis tegemist ei ole ei koostööpostitusega ega kinnimakstud postitusega ega miskit muud taolist. Täitsa ise kunagi avastasin selle saidi ja oma raha eest tegin tellimuse(d) ning hoolimata esimese tellimusega seondunud äärmiselt kehvast teeninduskogemusest, olen sealt siiski teinud kokku juba 3 (või 4?) tellimust. Niisiis - asjast lähemalt.

Miks ma täna sellest siin kirjutan on see, et olen Facebookis mitmetes gruppides silmanud igasuguseid vahendajate teenuseid, soovitusi nendeks jms. Aga iga kord olen vaadanud, et nende vahendajate kaudu, keda seal soovitatud on, on tellimine hirrrmus kallis! Täna nt hakkas mulle silma selline leht nagu moobo.ee - no kurask, kus olid hinnad! Võtan selle sama lehe koos Soome IKEA lehega ka võrdlusnäideteks:

Hemnes 3-sahtliga valge kummut:
ikea.fi lehel - 119€
moobo.ee lehel - 157,15€ (ma ausalt ei tea, kas sellele lisandub mingi transpordi tasu vms ka veel, ei viitsinud nii palju süveneda)
mebstore.ee lehel - 120€ (asjale ise Koplisse järgi minnes ei lisandu sellele hinnale rohkem enam mitte midagi - kuigi, I have to say, et see Mebstore'i ladu asub Koplis korralikus ee.. pärapõrgus.. kui sa kohalik ei ole ja sinna esimest korda satud)

Hemnes 2-sahtliga tumepruun kummut (öökapp): 
ikea.fi lehel - 79€
moobo.ee lehel - 97,65€
mebstore.ee lehel - 75€

Ja nii ongi, et osad asjad on mebstore.ee lehel isegi parema hinnaga kui nt Soome IKEA-s või siis suht sama hinnaga. Tarneaeg on mebstore'st tellides (minu kogemusel) ca 1 ndl.

Ma ausalt ei taha selle postitusega kedagi mustata, mingit ülimuslikku tõde kuulutada vms. Jagan lihtsalt oma (lõppkokkuvõttes) positiivset kogemust mebstore.ee poega.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar