kolmapäev, 23. juuli 2014

Filmisoovitus: Segapere

Kinos on nüüdseks juba pea kaks nädalat jooksnud Adam Sandleri uus komöödia - "Segapere" ("Blended" - ing. k.) ning tuleb mainida, et tegemist on ühe kuramuse mõnusa komöödiaga!


Film on absoluutselt Adam-Sandlerilik, kust ei puudu temale omane huumor. Lisaks Sandlerile mängib filmis teist peaosa Drew Barrymore, kes on minu arust lihtsalt nii-ii-ii nunnu naine! Ta avaldas mulle muljet juba siis, kui alles üht Charlie inglitest mängis :) Ühesõnaga siis, film räägib kahest perekonnast, kes pooleldi läbi juhuste ühel ja samal ajal Aafrikasse reisile satuvad ning seal siis blendida üritavad ja igasugustele juhtumistele vastu astuvad. Lisaks on oodata ka peategelaste omavahelist armulugu. Obvious, eksole? Aga see on meeletult mõnnaka kulgemisega film, saab palju naerda ja näitlejad on ka vägagi tasemel! Väga hea ajaviite-film, eriti kui kinno minekul on kinokülastaja peamiseks eesmärgiks saada sealt väljudes kaasa hea tuju. Sest seda see on - "hea tuju garantii" film!


Et tunnen endal moraalset kohustust anda sellele filmile miskine hinne, siis sel korral annaksin hindeks 8.5/10. Ma ei tea küll, mis standardite alusel ma neid hindepoisse jagan, aga las need kriteeriumid siis jääda saladuseks - nii minu kui Teie ees :)

Hoirrassaa, nüüd kõik kinno!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar