kolmapäev, 23. juuli 2014

My new love: Bastille!


Tehke tutvust - minu uus armastus - Bastille! 

Bastille on bänd, kes ilmus minu muusika playlistidesse oma lauluga Pompeii ning edaspidi juba lauludega Bad blood, The things we lost in fire jne.. Noormehed ise ja muusika (no eriti see Pompeii laul) sümpatiseerisid mulle väga. Kuniks ma kuulsin, et noorsandid esinevad Õllesummeri avapäeval ning võtsin endale pähe kinnisidee - "pean saama Bastille kontserdile, muidu suren!" Okei, ära surnud ma tõenäoliselt küll poleks, aga samas mõtlesin ka, et kui tihti sa ikka saad mõne nii tuntud bändi kontserdile 15€ eest? Vist mitte eriti tihti, eksole? Ja noh, ütleme siis nii, et ma armusin! Olgu ka öeldud, et sel hetkel, kui langetasin otsuse neid Õllekale kuulama minna, ma veel ei teadnud, et vähem kui kahe nädala pärast näen-kuulen neid uuesti, sedakorda siis Positivusel. 

Selle bändi Eesti kontsert oli meeletult vinge! MEELETULT! See oli ausalt öeldes üpris uskumatu, kui palju inimesi sinna kontserdile kohale voolas. Terve laulukaare alune ja lava-esine väljak olid triiki inimesi täis ja valdav enamus laulis-tantsis-kiljus kaasa. Ja kuttide rahva võlumise viisid olid muidugi ka, hehe, vinged! Ja kuidas viimaste laulude ajal kogu Lauluväljak südamest kaasa lõõritas ja kaasa hüppas! Kipun end küll kordama, ent - MEELETU! Lahkusin Lauluväljakult krampis säärelihastega ning kõrvuni ulatuva naerusuuga. 

Ja siis... Sain päevi paar hiljem teada, et lähen ka Positivusele, kus samuti Bastille esineb. Ja ega ma sealseski kontserdis pettuma pidanud! Kuigi mõneti oli võib-olla tunne küll kodumaal antud kontserdi pärast suurem, aga samas - Salacgrivas hüppasin ma päris-päris lava ees ja seal andis jällegi see sellise omamoodi mõnusa vibe'i kontserdile juurde. Kuigi, kutid kasutasid taaskord samu rahva äravõlumise trikke, oli see siiski megahea kontsert! 


Ning pärast Positivuselt naasemist ostsin ma endale nende "All This Bad Blood" plaadi. See on üle aastate, pärast Vanilla Ninja ajastut, esimene plaat mille endale soetanud olen. Ning oh, see on täiesti oma raha väärt! Kuigi maksis iTunesis ka ainult 7.99€... Oleksin olnud selle imelise muusika eest ka rohkem valmis maksma. Nõndaks! Loodan, et olen oma ülivõrdes jutuga suunanud mõne lugeja seadma oma samme YouTube'i poole, et noorhärrade muusika üle kaeda! See on mõnus, ma ütlen, mõnus! :) 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar